Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2008 12:55 - Водка с утеха !!!
Автор: sexinstructor Категория: Тя и той   
Прочетен: 763 Коментари: 0 Гласове:
0



                        Коментара на Станислав ме накара да се замисля!!!
           
            Преди и на мен ми се е случвало да бъда дълго с момиче, а да не стигаме до същността на нещата макар, че всичко друго е вървяло по мед и масло.

            Сега няма как да ми се случи, защото просто съм изгубил търпението си и чесно казано не се чувствам виновен, защото това е било провокирано във мен.

             Сега като един истински "Фройдист" се опитвам да човъркам в женските главички и да ги разбера по-добре, но нещата които разбирам не ми допадат много.

             Лично мое наблюдение и естествено то не включва 100% от женското население на света е че има много ситуации, в които девойките си лягат много по-лесно с някой, който не харесват чак толкова много отколкото, с човек който харесват ...

          Да не говорим за ситуации, в който момичетата си мислят, че приятеля им е изневерил, даже не коментирам ситуации в който наистина им е изневерил, а само се предполага ....

          Пак повтарям не за всички, но за голяма част .... и не ми ги увартайте аз никога не бих го направила.....
         .... имам много приятелки - не гаджета - приятелки с които постоянно споря и се опитвам да защитя мъжките виждания за връзката, секса и всичко останало /просто съм длъжен да го направя :)))) / 

          Както и да е ситуации могат да се изброяват както за мъжете така и за жените .... по-важнота е да не се чудите, защо следващия път седите влюбена на бара и "пиете водка с утеха" , а другата "лесната" седи с вашия мъж ....

          .... и се замислете дали, ако не бяхте толкова "предпазлива" да не допуснете грешка, нямаше сега да седите с него - защото може само 1% да е шанса той да иска да седи с вас место с нея, но си струва да поемете този
риск .... за да бъдете щастливи заедно дори и за един кратък миг .... защото животът е кратък миг от вечността.

           А за грешките - човек се учи от тях, така че те не са лошо нещо, те го правят по-силен, по-подготвен и по-издържлив за вбъдеще, така че не бягайте от тях, а ги търсете, за да не пиете поредната "ВОДКА С УТЕХА" сама на бара.

          бел.от автора: "леките жени са друга тема" - очаквайте в следващите издания :))))
                                          




Тагове:   водка,   утеха,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sexinstructor
Категория: Тя и той
Прочетен: 44805
Постинги: 9
Коментари: 16
Гласове: 56
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930